+421 915 420 295 +421 915 420 295 | PON - PET 9:00 - 16:00
Facebook Youtube Instagram
Agardina - internetska trgovina jeftinih sprejeva
0
Košarica
Košík
0,00 €

Menu

Osiguranje pošiljke - uvjeti

Osiguranje pošiljke - uvjeti usluge

Lacnepostreky s uslugom "Osiguranje pošiljke" nudi kupcima jamstvo da će u slučaju da se roba koju je kupac od Lacnepostreky s.r.o. oštetila tijekom transporta, Lacnepostreky s.r.o. riješiti ovaj zahtjev u najkraćem mogućem roku u skladu s ovim uvjetima.

I. Definicija usluge

  • Nakon kupnje usluge Lacnespreky se obvezuje prioritetno rješavati reklamacije za robu oštećenu tijekom transporta.
  • Odnosi se na sve vrste prijevoza koje nudi Lacnepostreky.sk.
  • Kupac ima 14 dana za korištenje usluge od isporuke robe.
  • Usluga se može kupiti samo jednom po narudžbi. Usluga se odnosi na sve proizvode iz narudžbe.
  • Usluga nije osiguranje niti bilo koja druga usluga koja se pruža u sklopu djelatnosti osiguranja.

II. Kupnja usluge zajedno s robom

  • Svaki kupac ima mogućnost kupiti uslugu uz svaku narudžbu robe za koju se ova usluga nudi.
  • Kupac plaća cijenu usluge zajedno s kupljenom robom uz koju je usluga kupljena.
  • Usluga je izričito navedena na računu
  • Cijena usluge 0,5 eura sa PDV-om (0,42 eura bez PDV-a).

III. Otkup usluge

  • Ponovna kupnja ove usluge nije moguća.

IV. Način primjene usluge

  • Za korištenje usluge neophodno je da kupac izričito obavijesti prodavatelja da koristi uslugu.
  • Primjena usluge moguća je isključivo na jedan od sljedećih načina:
    • osobno u poslovnici Lacnepostreka;
    • daljinski putem e-pošte ili korisničke linije, u kojem slučaju je potrebna fotodokumentacija oštećene pošiljke; naknadno će Lacnepostreky s.r.o. dogovoriti s kupcem način transporta oštećene robe natrag u skladište (bilo predajom u poslovnici, preuzimanje osigurava Lacnepostreky, ili slanjem robe na adresu:

Jeftini sprejevi
Brnianska 2343
911 05 Trenčin

  • Prilikom slanja robe kupcu, roba mora biti prikladno zapakirana za transport na način da nema daljnjih oštećenja.
  • Ukoliko je pošiljka oštećena, kupac:
    • Pružit će Lacnepostrekyju sve podatke potrebne za korištenje usluge, tj. posebno identifikaciju robe kupljene u Lacnepostrekyju; osim ako se usluga koristi u poslovnici, kao i fotografije oštećene robe, a
    • predati robu Lacnepostrekyju, uključujući sav pribor, ili je isporučiti na način dogovoren prilikom obavijesti servisa (ako se kupac ne slaže s Lacnepostrekyjem da niti jedna strana ne inzistira na vraćanju robe prodavatelju).

Tek nakon ispunjenja gore navedenih uvjeta istječe rok za obradu reklamacije oštećene pošiljke.

V. Rješavanje pritužbi na prijevoz nakon korištenja usluge

  • Kod korištenja usluge u roku od 3 dana od isporuke robe: Lacnespreky obavještava kupca je li mu zahtjev priznat ili ne, odmah u poslovnici, osim ako se radi o složenijem slučaju koji zahtijeva procjenu tehničara ili prijevoznika. U tom slučaju ćemo ga obavijestiti u roku od 24 sata od reklamacije (vrijedi samo radnim danom). U slučaju da je prigovor ocijenjen opravdanim, Lacnestreka će kupcu ponuditi konzultacije o mogućim načinima rješavanja prigovora (npr. zamjena robe, povrat novca i sl.).
  • Prilikom korištenja usluge u roku od 4 do 14 dana od dostave robe bilo kojim od gore navedenih načina, Lacnespotreky obavještava kupca u roku od 24 sata od korištenja usluge o daljnjem postupku u vezi s zahtjevom za prijevoz koji je prijavio (vrijedi samo radnim danima). ).

VI. Usluga se ne može koristiti:

  • Više puta za isti komad proizvoda.
  • Za robu s polomljenim zaštitnim pečatima, informativnim naljepnicama, serijskim brojevima ili za robu koja pokazuje znakove istrošenosti od uporabe i sl.
  • Za štetu na robi koja nije nastala tijekom prijevoza, odnosno za štetu nastalu:
    • mehanička oštećenja robe,
    • električni prenapon (vidljivi izgorjeli dijelovi ili strujne ploče),
    • korištenje robe u uvjetima koji ne odgovaraju temperaturi, zaprašenosti, vlažnosti, kemijskim i mehaničkim utjecajima okoline, a što je izravno namijenjeno od strane prodavatelja ili proizvođača,
    • nestručna ugradnja, rukovanje, servis ili zanemarivanje brige o robi,
    • ako je roba ili njezin dio oštećen računalnim virusom,
    • ako se nedostatak očituje samo u softveru za koji kupac nije u mogućnosti dokazati zakonit način nabave ili korištenjem neovlaštenog softvera i potrošnog materijala,
    • roba je oštećena prekomjernim utovarom ili uporabom suprotno uvjetima navedenim u dokumentaciji ili općim načelima,
    • izvođenje nekvalificirane intervencije ili mijenjanje parametara,
    • robu koju je kupac modificirao (bojenje, savijanje i sl.), ako je kao posljedica te izmjene nastao nedostatak,
    • u slučaju pogrešnog BIOS-a, nadogradnju firmvera,
    • robu su oštetile prirodne nepogode ili viša sila,
    • korištenje neispravnog ili neispravnog softvera,
    • uporabom neispravnog ili neoriginalnog potrošnog materijala, niti za moguća oštećenja koja bi uslijed toga nastala, osim ako takva uporaba nije uobičajena, a nije navedena u priloženim uputama za uporabu.
  • Usluga se ne odnosi na slučajeve oštećenja tijekom prijevoza robe od kupca do prodavatelja u slučaju primjene usluge ili u slučaju primjene prava kupca-potrošača na odustajanje od ugovora u zakonskom roku. utvrđeni rok od 14 dana od isporuke robe, koji je kupac sam dogovorio s prijevoznikom.
  • Usluga se ne odnosi na rješavanje neisporučenih pošiljaka.

VII. Prijenos usluge

  • Prijenos valjanosti usluge na treću stranu nije moguć.
  • Prijenos usluge odnosi se samo na slučajeve kada se u sklopu pružanja usluge kupcu šalje zamjenska roba koja je tijekom transporta oštećena.

VIII. Korištenje usluge i prekid usluge

  • Usluga se pruža u trenutku isporuke robe kupcu.
  • Ukoliko je kupac potrošač, pristaje na pružanje usluge prije isteka roka od 14 dana za odustanak od ugovora bez navođenja razloga te potvrđuje da iu slučaju korištenja ovog zakonskog prava nakon isporuke robe, nema pravo na povrat cijene usluge.
  • Lacnespotreky će kupcu nadoknaditi cijenu usluge u slučaju da ne izvrši svoju obvezu rješavanja prigovora u roku.

U Bratislavi 20.12.2022