+421 915 420 295 +421 915 420 295 | PON - PET 9:00 - 16:00
Facebook Youtube Instagram
Agardina - internetska trgovina jeftinih sprejeva
0
Košarica
Košík
0,00 €

Menu

Uvjeti poslovanja

 

Umjetnost. 1. Opće odredbe

1.1 Ovi opći uvjeti uređuju prava i obveze ugovornih strana koje proizlaze iz kupoprodajnog ugovora sklopljenog na daljinu između:

biznismen kakav jest

Lacnepostreky sro, Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava
ID broj: 51 474 751
PDV broj: 2120731437
PDV broj: SK 2120731437
Broj računa: IBAN: SK32 8330 0000 0025 0142 1355
upisan u trgovački registar Okružnog suda Bratislava I, Odjel: Sro, broj uloška 127247/B
Kontakt podaci:
telefon: +421 915 420 295
e-mail: kontakt@lacnepostreky.sk

a koji u svezi s potrošačkim ugovorom, obvezom koja iz njega proizlazi ili u poslovnoj praksi djeluje u okviru svoje djelatnosti ili profesije, uključujući i preko druge osobe koja djeluje u njegovo ime ili za njegov račun.

(u daljnjem tekstu "trgovac")

a

potrošač kakav on jest

fizička osoba koja u vezi s potrošačkim ugovorom, obvezom koja iz njega proizlazi ili u poslovnoj praksi ne djeluje u okviru svoje poslovne djelatnosti ili zanimanja.
(u daljnjem tekstu potrošač ili kupac)

Adresa za reklamacije, odustajanje od ugovora, prijedloge i reklamacije:

Lacnepostreky sro, Brnianska 2343, 911 05 Trenčín, ID 51 474 751, e-mail: kontakt@lacnepostreky.sk

2. Opće informativne obveze trgovca

2.1 Glavne značajke proizvoda navedene su za svaku vrstu ponuđenog proizvoda u obliku opisa proizvoda navedenog u e-trgovini trgovca.
2.2 Naziv tvrtke, broj telefona i sjedište ili mjesto poslovanja trgovca ili osobe u čije ime trgovac djeluje: navedeni su u članku 1. ovih Uvjeta.
2.3 Prodajna cijena proizvoda: naznačena je uz svaki ponuđeni proizvod.
2.4 Troškovi prijevoza, dostave, poštarine i ostali troškovi i naknade: navedeni u članku 8. Uvjeti dostave.
2.5 Dodatni troškovi i naknade mogu biti uključeni u ukupnu cijenu ako se troškovi i naknade ne mogu odrediti unaprijed. O ovim dodatnim troškovima i naknadama kupac će biti obaviješten prije sklapanja ugovora.
2.6 Uvjeti ispunjenja: trgovac se obvezuje:

  • isporučiti proizvod prema kupoprodajnom ugovoru,
  • staviti proizvod na raspolaganje kupcu na ugovorenom mjestu,
  • pakirati proizvod u odgovarajuću ambalažu o trošku kupca,
  • u primjerenom roku obavijestiti kupca kada će proizvod biti dostupan (trgovac ili treća osoba – dostavljač će elektroničkim putem kontinuirano obavještavati kupca o statusu obrade i isporuke predmeta ugovora) ),
  • snositi rizik i sve troškove vezane uz proizvod do njegove predaje kupcu,
  • omogućiti kupcu stjecanje prava vlasništva nad proizvodom.

2.7 Kupac na vrijeme preuzima proizvod i plaća kupovnu cijenu.
2.8 Trenutak ispunjenja kupovne cijene je isporuka proizvoda kupcu i plaćanje ugovorene cijene za proizvod od strane kupca.
2.9 Mjesto izvršenja je adresa koju je kupac naveo u ugovoru, na koju će se također izvršiti prijenos prava vlasništva.
2.10 Uvjeti plaćanja, uvjeti dostave i rok u kojem se trgovac obvezuje isporučiti odnosno isporučiti proizvod navedeni su u članku 8. ovih uvjeta poslovanja.
2.11 Postojanje i trajanje pravne odgovornosti trgovca za nedostatke proizvoda: Trgovac odgovara za nedostatke koje prodani proizvod ima prilikom preuzimanja od strane kupca. U slučaju prodaje proizvoda po nižoj cijeni, ne odgovara za nedostatak za koji je ugovorena niža cijena. Ukoliko se ne radi o kvarljivim proizvodima ili rabljenim proizvodima, trgovac odgovara za nedostatke koji nastanu nakon primitka proizvoda tijekom jamstvenog roka (jamstva). Dostupnost potrošačkog jamstva regulirana je § 626 Građanskog zakonika, s izmjenama i dopunama. propisi
2.12 Jamstveni rok je 24 mjeseca. Ako je rok uporabe označen na prodanom proizvodu, njegovoj ambalaži ili priloženim uputama, jamstveni rok ne prestaje prije isteka tog roka. Prava od odgovornosti za nedostatke proizvoda za koja vrijedi jamstveni rok prestaju ako nisu ostvarena u jamstvenom roku.
2.13 Prava na odgovornost za nedostatke kvarljivih proizvoda moraju se ostvariti najkasnije dan nakon kupnje; u suprotnom će prava isteći. Ako se radi o rabljenom proizvodu, prava od odgovornosti za nedostatke prestaju ako isti nisu reklamirani u roku od 24 mjeseca od dana primitka rabljenog proizvoda od strane kupca ili se trgovac i kupac mogu dogovoriti i za kraće jamstvo rok, ali ne kraći od 12 mjeseci.
2.14 Postupak za ostvarivanje prava od odgovornosti za nedostatke proizvoda:

  • Nedostatak se može ukazati u bilo kojoj poslovnici prodavatelja, kod druge osobe o kojoj je prodavatelj obavijestio kupca prije sklapanja ugovora ili prije slanja narudžbe ili putem daljinske komunikacije na adresi sjedišta ili mjesta poslovanja prodavatelja. ili na drugoj adresi o kojoj je prodavatelj obavijestio kupca prilikom sklapanja ugovora ili nakon sklapanja ugovora.
  • Ako se kupac žalio na nedostatak poštanske pošiljke koju je trgovac odbio primiti, smatra se da je pošiljka uručena na dan odbijanja.
  • Trgovac će kupcu dostaviti pisanu potvrdu o nedostatku odmah nakon što mu je kupac ukazao na nedostatak. U potvrdi prigovora o nedostatku, trgovac će navesti rok u kojem je nedostatak u skladu sa § 507 par. 1. Građanskog zakonika bit će uklonjen. Rok najavljen prema prethodnoj rečenici ne može biti duži od 30 dana od dana ukazivanja nedostatka, ako duži rok nije opravdan objektivnim razlogom na koji prodavatelj ne može utjecati.
  • Ako trgovac odbije odgovornost za nedostatke, pismeno će obavijestiti kupca o razlozima odbijanja. Ako kupac vještačenjem ili stručnim mišljenjem ovlaštene osobe, ovlaštene osobe ili obaviještene osobe dokaže odgovornost prodavatelja za nedostatak, može više puta ukazivati ​​na nedostatak, a trgovac ne može odbiti odgovornost za nedostatak; za opetovanu kritiku nedostatka, § 621 par. 3 Građanskog zakonika se ne primjenjuje. § 509 par. 2. Građanskog zakonika
  • Ako je trgovac prije sklapanja ugovora ili, ako je ugovor sklopljen na temelju narudžbe kupca, prije slanja narudžbe obavijestio kupca da nedostatke može pripisati i drugoj osobi, radnje ili propusti te osobe smatraju se biti radnje ili propusti trgovca u svrhu odgovornosti za nedostatke.

2.15 Uvjeti postprodajnog servisa: Zbog raznolikosti proizvoda u ponudi, trgovac obavještava potrošača da će, u slučaju potrebe za servisiranjem kupljenog proizvoda, podatke o osobi koja servisira kupljeni proizvod odmah dostaviti. dostaviti mu na temelju njegovog zahtjeva /u elektroničkom obliku ili u drugom obliku/ bez odgode.
2.16 Trajanje ugovora: ugovor se sklapa na određeno vrijeme, do isteka jamstvenog roka prodanog proizvoda.
2.17 Podaci o funkcionalnosti stvari s digitalnim elementima, digitalnom sadržaju i digitalnoj usluzi, uključujući dostupne tehničke mjere zaštite: Trgovac ne prodaje proizvode s digitalnim elementima ili digitalnim sadržajem.
2.18 Podaci o kompatibilnosti i interoperabilnosti proizvoda s digitalnim elementima, digitalnim sadržajem i digitalnom uslugom koji su poznati trgovcu ili se razumno očekuje da su poznati trgovcu: Trgovac ne prodaje stvari s digitalnim elementima ili digitalnim sadržajem.
2.19 Kupac ima pravo obratiti se prodavatelju sa zahtjevom za ispravak ako nije zadovoljan načinom na koji je prodavatelj postupio po njegovom prigovoru ili ako smatra da je prodavatelj povrijedio njegova prava. Kupac ima pravo subjektu alternativnog rješavanja spora podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja spora (u daljnjem tekstu: prijedlog), ako je prodavatelj negativno odgovorio na zahtjev za ispravak ili nije odgovorio na isti. u roku od 30 dana od dana slanja.
2.20 Predmet alternativnog rješavanja sporova je Slovačka trgovinska inspekcija, osim sporova proizašlih iz ugovora o priključenju na distribucijski sustav, ugovora o priključenju na distribucijsku mrežu, ugovora o zajedničkoj opskrbi električnom energijom, ugovora o zajedničkoj opskrbi plinom, ugovori o opskrbi i odvođenju toplinske energije, ugovori o opskrbi pitkom vodom vodom i ugovori o odvodnji otpadnih voda sklopljeni s izvršiteljem regulirana djelatnost prema posebnom propisu, osim sporova iz ugovora o pružanju financijskih usluga, sporova iz ugovora o pružanju javnih usluga, koji se odnose na kvalitetu i cijenu usluga, te iznimka ugovora za obavljanje poštanskih usluga, a koje se odnose na poštanske usluge i sustave poštanskog plaćanja.
2.21 Predmet alternativnog rješavanja sporova su i ovlaštene pravne osobe objavljene na web stranici: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia -spotrebitelskych- sporovi-1
2.22 Potrošač ne plaća drugačiju prodajnu cijenu proizvoda od one koja je navedena za ponuđeni proizvod. U slučaju da je prodajna cijena proizvoda stvarno drugačija, kupac je dužan platiti tu cijenu samo ako je izričito pristao na to plaćanje prije sklapanja ugovora ili prije slanja narudžbe, ako je ugovor sklopljen na temelju kupčeve redoslijed. Trgovac kupcu ne nudi zadane opcije koje zahtijevaju da ih potrošač odbije kako bi izbjegao plaćanje dodatnih troškova.
2.23 Gore navedene informacije u točkama 2.19 - 2.22 objavljuju se i na web stranici trgovca u rubrici: Informacije i upute za potrošače.

3. Posebne informativne obveze trgovca

3.1 Adresa e-pošte trgovca: kontakt@lacnepostreky.sk
3.2 Drugi način online komunikacije: SMS na telefonski broj: +421 915 420 295
3.3 Trgovac nastupa samo u svoje ime i na svoju odgovornost, a potrošač može ostvariti svoja prava od odgovornosti za nedostatke proizvoda, odstupiti od ugovora, zatražiti ispravak ili podnijeti drugu inicijativu, na adresi navedenoj u članku 1. Uvjeta. i Uvjeti.
3.4. Trgovac ne određuje prodajnu cijenu na temelju automatiziranog odlučivanja, uključujući profiliranje određenog potrošača.
3.5 Cijena po uvećanoj tarifi za korištenje sredstava međugradske komunikacije koja se koriste pri sklapanju ugovora: 0,00 eura.
3.6 Pravo na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca:
3.6.1 Potrošač ima pravo odustati od ugovora sklopljenog na daljinu i od ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija čak i bez navođenja razloga u roku prema § 20 st. 1. do 3. Zakona br. 108/2024 Coll. (u daljnjem tekstu i zakon u različitim gramatičkim oblicima) osim ugovora čiji je predmet:

  1. pružanje usluga, ako
    1. usluga je u potpunosti pružena i
    2. pružanje usluge započelo je prije isteka roka za odustanak od ugovora uz izričitu suglasnost potrošača te je potrošač izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem suglasnosti gubi pravo na odustanak od ugovora nakon pune odredbe usluge, ako je potrošač dužan platiti cijenu prema ugovoru,
  2. isporuku ili nabavu proizvoda čija cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu na koje trgovac ne može utjecati, a koja se mogu dogoditi tijekom odustančnog roka,
  3. isporuku robe proizvedene prema specifikaciji potrošača ili robe po mjeri,
  4. isporuku robe koja je podložna brzom kvarenju ili kvarenju,
  5. isporuku robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je zaštitna ambalaža nakon dostave puknuta,
  6. isporuku robe koja bi zbog svoje prirode nakon isporuke mogla biti neodvojivo pomiješana s drugom robom,
  7. isporuku alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, dok se njihova isporuka može izvršiti najkasnije 30 dana kasnije, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu koje trgovac ne može utjecati,
  8. obavljanje hitnih popravaka ili održavanja tijekom posjeta potrošaču, a koje je potrošač izričito zatražio od trgovca; ovo se ne odnosi na ugovor čiji je predmet pružanje usluge osim popravka ili održavanja te na ugovor čiji je predmet isporuka robe osim rezervnog dijela potrebnog za obavljanje popravka ili održavanja, ako su ugovori sklopljeni tijekom posjeta trgovca potrošaču, a potrošač je tu robu kupio ili nije unaprijed naručio uslugu,
  9. isporuku audio zapisa, video zapisa, audio-vizualnih snimaka ili softvera u zaštitnoj ambalaži koja je oštećena nakon dostave,
  10. isporuku periodike uz isporuku na temelju pretplatničkog ugovora,
  11. robu kupljenu na javnoj dražbi,
  12. pružanje usluga smještaja u druge svrhe osim stanovanja, prijevoza robe, iznajmljivanja automobila, pružanja ugostiteljskih usluga ili pružanja usluga u vezi s aktivnostima u slobodno vrijeme, ako je prema ugovoru trgovac te usluge dužan pružiti u točno dogovorenom vremenu ili unutar točno dogovoreno razdoblje,
  13. isporuku digitalnog sadržaja, koju trgovac isporučuje drugačije nego na materijalnom nosaču, ako

1. započela isporuka digitalnog sadržaja a
2. potrošač je prije isteka roka za odustanak dao izričitu suglasnost za početak isporuke digitalnog sadržaja, izjavio je da je uredno obaviješten da davanjem privole gubi pravo na odustanak od ugovora početkom isporuke digitalnog sadržaja. sadržaja, a trgovac je potrošaču dostavio potvrdu prema zakonu § 17 st. 12 slova b) ili par. 13 slova b), ako je prema ugovoru potrošač dužan platiti cijenu.

3.6.2 Potrošač ima pravo odustati od ugovora čak i bez navođenja razloga u roku prema § 20 par. 1 slovo b), par. 2 slova b) i par. 3. ako su potrošač i trgovac sklopili ugovor prema stavku 1. slov a) do c) ili slovo e) na prodajnom događaju ili tijekom neželjenog posjeta.
3.6.3. Potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu ili izvan prostorija trgovca, čiji je predmet izvršenje popravka, u trenutku u potpunosti pružene usluge, ako je potrošač izričito zatražio posjet od strane trgovca u svrhu obavljanja popravka i izvedbe je započela uz prethodni izričiti pristanak potrošača.

4. Ostvarivanje prava na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu i od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca

4.1 Potrošač može odustati od ugovora sklopljenog na daljinu i od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca, čak i bez navođenja razloga, u roku do:

  1. 14 dana od datuma

1. prihvaćanje robe od strane potrošača - smatra se da je roba prihvaćena od strane potrošača u trenutku kada potrošač ili treća osoba koju on odredi osim prijevoznika preuzme sve dijelove naručene robe ili ako

  • roba koju potrošač naruči u jednoj narudžbi isporučuje se zasebno, u trenutku preuzimanja robe koja je zadnja isporučena,
  • isporuči robu koja se sastoji od više dijelova ili komada, u trenutku preuzimanja posljednjeg dijela ili zadnjeg komada,
  • isporučuje robu u više navrata tijekom određenog vremenskog razdoblja, u trenutku preuzimanja prve robe.

2. sklapanje ugovora čiji je predmet pružanje usluge,
3. sklapanje ugovora o opskrbi vodom koja se ne prodaje u ograničenoj količini ili u određenoj količini te ugovora o opskrbi i preuzimanju toplinske energije,
4. sklapanje ugovora o isporuci digitalnih sadržaja koje trgovac isporučuje na drugačiji način nego na fizičkom mediju,

  1. 30 dana od datuma sklapanja ugovora u slučaju ili u vezi s neželjenim posjetom ili na ili u vezi s prodajnim događajem.

4.2 Ako trgovac potrošaču pruži informacije o pravu potrošača na odustanak od ugovora prema § 19 par. 1. Zakona br. 108/2024 Zb., uvjete, rokove i postupak za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora, a trgovac će potrošaču dostaviti i uzorak obrasca za odustanak od ugovora prema Prilogu br. 2. Zakona br. 108/2024 Coll., tek naknadno, ali najkasnije u roku od 12 mjeseci od početka roka za odustanak od ugovora prema stavku 1., potrošač može odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovor sklopljen izvan poslovnog prostora do:

  1. 14 dana od dana kada je trgovac dodatno ispunio obvezu obavješćivanja, ako se radi o isteku roka iz stavka 1. a), ili
  2. 30 dana od dana kada je trgovac dodatno ispunio obvezu informiranja, ako se radi o isteku roka prema stavku § 19 stavak 1 slovo b) Zakon br. 108/2024 Zb.

4.3 Ako trgovac ne pruži potrošaču informacije o pravu potrošača na odustanak od ugovora prema § 19 par. 1. Zakona br. 108/2024 Zb., uvjete iz Zakona br. 108/2024 Zb., rok i postupak za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora, a trgovac potrošaču ne dostavi uzorak obrasca za odustaje od ugovora prema Aneksu br. 2. Zakona, niti prema st. 20. st. 2. Zakona, potrošač može odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca u roku od 12 mjeseci od isteka roka prema §. 20. st. 1. do 3. Zakona br. 108/2024 Z z., osim ugovora čiji je predmet:

  1. pružanje usluga, ako

1. usluga je u potpunosti pružena a
2. pružanje usluge započelo je prije isteka roka za odustanak od ugovora uz izričitu suglasnost potrošača, a potrošač je izjavio da je uredno obaviješten da davanjem suglasnosti gubi pravo na odustanak od ugovora nakon cjelokupno pružanje usluge, ako je prema ugovoru potrošač dužan platiti cijenu,

  1. isporuku ili nabavu proizvoda čija cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu na koje trgovac ne može utjecati, a koja se mogu dogoditi tijekom odustančnog roka,
  2. isporuku robe proizvedene prema specifikaciji potrošača ili robe po mjeri,
  3. isporuku robe koja je podložna brzom kvarenju ili kvarenju,
  4. isporuku robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je zaštitna ambalaža nakon dostave puknuta,
  5. isporuku robe koja bi zbog svoje prirode nakon isporuke mogla biti neodvojivo pomiješana s drugom robom,
  6. isporuku alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, dok se njihova isporuka može izvršiti najkasnije 30 dana kasnije, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu koje trgovac ne može utjecati,
  7. obavljanje hitnih popravaka ili održavanja tijekom posjeta potrošaču, a koje je potrošač izričito zatražio od trgovca; ovo se ne odnosi na ugovor čiji je predmet pružanje usluge osim popravka ili održavanja te na ugovor čiji je predmet isporuka robe osim rezervnog dijela potrebnog za obavljanje popravka ili održavanja, ako su ugovori sklopljeni tijekom posjeta trgovca potrošaču, a potrošač je tu robu kupio ili nije unaprijed naručio uslugu,
  8. isporuku audio zapisa, video zapisa, audio-vizualnih snimaka ili softvera u zaštitnoj ambalaži koja je oštećena nakon dostave,
  9. isporuku periodike uz isporuku na temelju pretplatničkog ugovora,
  10. robu kupljenu na javnoj dražbi,
  11. pružanje usluga smještaja u druge svrhe osim stanovanja, prijevoza robe, iznajmljivanja automobila, pružanja ugostiteljskih usluga ili pružanja usluga u vezi s aktivnostima u slobodno vrijeme, ako je prema ugovoru trgovac te usluge dužan pružiti u točno dogovorenom vremenu ili unutar točno dogovoreno razdoblje,
  12. isporuku digitalnog sadržaja, koju trgovac isporučuje drugačije nego na materijalnom nosaču, ako

1. započela isporuka digitalnog sadržaja a
2. potrošač je prije isteka roka za odustanak dao izričitu suglasnost za početak isporuke digitalnog sadržaja, izjavio je da je uredno obaviješten da davanjem privole gubi pravo na odustanak od ugovora početkom isporuku digitalnog sadržaja, a trgovac je potrošaču dostavio potvrdu o izjavi potrošača prema § 17 stavak 10 slov. b) Zakona i potvrda izričitog pristanka potrošača prema stavku § 17. st. 10 slova c) Zakona ili prema § 17 st. 15. Zakona br. 251/2012 Coll., ako ih je potrošač dostavio, ili § 17 par. 13 slova b) Zakona, ako je prema ugovoru potrošač dužan platiti cijenu.

4.4 Potrošač ima pravo odustati od ugovora čak i bez navođenja razloga u roku prema § 20 par. 1 slovo b), par. 2 slova b) i par. 3, Zakon br. 108/2024 Coll., ako su potrošač i trgovac sklopili ugovor prema § 19 stavak 1 slov. a) do c) ili slovo e) Zakon br. 108/2024 Zb. zakona na prodajnom događaju ili tijekom neželjenog posjeta.
4.5 Potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu ili izvan prostorija trgovca, čiji je predmet izvršenje popravka, u trenutku u kojem je usluga u potpunosti pružena, ako je potrošač izričito zatražio posjet od strane trgovac u svrhu obavljanja popravka i izvedbe je započeo uz prethodni izričiti pristanak potrošača.

Postupak za ostvarivanje prava na odustanak od ugovora: u mapi obrasca za odustajanje od ugovora, obrazac za odustajanje od ugovora na https://www.lacnepostreky.sk/formularnaodstupenie sadrži i upute kako ispuniti obrazac i dostaviti ga trgovcu. radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora.

4.6 Potrošač je dužan snositi troškove povrata robe nakon odustajanja od ugovora prema § 19 par. 1. Zakona br. 108/2024 Zb., a ako potrošač odustane od ugovora sklopljenog na daljinu, a dužan je snositi troškove povrata robe koju zbog svoje prirode nije moguće vratiti poštom,
4.7 Potrošač nema pravo odustati od ugovora čiji je predmet:

  1. pružanje usluga, ako

1. usluga je u potpunosti pružena i
2. pružanje usluge započelo je prije isteka roka za odustanak od ugovora uz izričitu suglasnost potrošača, a potrošač je izjavio da je ispravno obaviješten da davanjem suglasnosti gubi pravo na odustanak od ugovora nakon potpuno pružanje usluge, ako je potrošač dužan platiti cijenu prema ugovoru,

  1. isporuku ili nabavu proizvoda čija cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu na koje trgovac ne može utjecati, a koja se mogu dogoditi tijekom odustančnog roka,
  2. isporuku robe proizvedene prema specifikaciji potrošača ili robe po mjeri,
  3. isporuku robe koja je podložna brzom kvarenju ili kvarenju,
  4. isporuku robe u zaštitnoj ambalaži koja nije prikladna za povrat zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je zaštitna ambalaža nakon dostave puknuta,
  5. isporuku robe koja bi zbog svoje prirode nakon isporuke mogla biti neodvojivo pomiješana s drugom robom,
  6. isporuku alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, dok se njihova isporuka može izvršiti najkasnije 30 dana kasnije, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu, koje trgovac ne može utjecati,
  7. obavljanje hitnih popravaka ili održavanja tijekom posjeta potrošaču, a koje je potrošač izričito zatražio od trgovca; ovo se ne odnosi na ugovor čiji je predmet pružanje usluge osim popravka ili održavanja, te na ugovor čiji je predmet isporuka robe osim rezervnog dijela potrebnog za obavljanje popravka ili održavanja, ako su ugovori sklopljeni tijekom posjeta trgovca potrošaču, a potrošač je preuzeo tu robu ili nije unaprijed naručio usluge,
  8. isporuku audio zapisa, video zapisa, audio-vizualnih snimaka ili softvera u zaštitnoj ambalaži koja je oštećena nakon dostave,
  9. isporuku periodike uz isporuku na temelju pretplatničkog ugovora,
  10. robu kupljenu na javnoj dražbi,
  11. pružanje usluga smještaja u druge svrhe osim stanovanja, prijevoza robe, iznajmljivanja automobila, pružanja ugostiteljskih usluga ili pružanja usluga u vezi s aktivnostima u slobodno vrijeme, ako je prema ugovoru trgovac te usluge dužan pružiti u točno dogovorenom vremenu ili u roku točno dogovoreno razdoblje,
  12. isporuku digitalnog sadržaja koji trgovac isporučuje drugačije nego na materijalnom nosaču, ako

1. započela isporuka digitalnog sadržaja a
2. potrošač je dao izričitu suglasnost za početak isporuke digitalnog sadržaja prije isteka roka za odustanak od ugovora, izjavio je da je uredno obaviješten da davanjem privole gubi pravo na odustanak od ugovora početkom isporuku digitalnog sadržaja, a trgovac je potrošaču dostavio potvrdu prema § 17. st. 12 slova b) ili par. 13 slova b), Zakon br. 108/2024 Zb., ako je potrošač dužan platiti cijenu prema ugovoru.

4.8 Minimalno trajanje obveze potrošača: do preuzimanja proizvoda.
4.8.1 Potrošač ima obvezu preuzeti predmet ugovora, bilo osobno, u slučaju digitalnih proizvoda, na naznačenoj elektroničkoj adresi ili putem ovlaštene osobe prilikom dostave, što je s njim unaprijed dogovoreno. . Trajanje ove obveze je do prihvaćanja predmeta ugovora.
4.8.2 Potrošač je dužan platiti predmet ugovora. Trajanje ove obveze je najkasnije u trenutku isporuke predmeta ugovora.
4.9 Uputa o obvezi potrošača na plaćanje predujma ili davanje drugog financijskog jamstva: Ako trgovac od potrošača traži uplatu predujma ili davanje drugog financijskog jamstva jer je potrebno izmijeniti predmet ugovora na zahtjev potrošača, nabaviti drugačijih svojstava od onih navedenih za ponuđeni proizvod, proizvoditi prema zahtjevima potrošača, potrošač je dužan uplatiti predujam ili dati drugo novčano jamstvo u iznosu utvrđenom međusobnim dogovorom na račun trgovca iz članka 1. ovih uvjeta.
4.10 Upute o ostvarivanju prava potrošača na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca nalaze se na poveznici: https://www.lacnepostreky.sk/poucenie
4.11 Gore navedeni podaci čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca i mogu se mijenjati samo uz izričitu suglasnost obiju strana.
4.12 Trgovac je dužan osigurati da internetsko sučelje bude označeno jasnim i čitljivim informacijama o mogućim ograničenjima isporuke ili pružanja proizvoda te informacijama o načinima plaćanja koje potrošač može koristiti za plaćanje cijene najkasnije na početku procesa kreiranja narudžbe od strane potrošača.
4.13 U slučaju ugovora sklopljenog na daljinu elektroničkim putem, neposredno prije slanja narudžbe potrošaču, trgovac izričito, nedvosmisleno i jasno navodi podatke prema:

  • § 5 st. 1 slovo a): za svaki ponuđeni proizvod u pisanom obliku navedena su glavna svojstva proizvoda u mjeri primjerenoj vrsti i naravi proizvoda,
  • § 5 st. 1 slovo d) Zakona br. 108/2024 Coll., prodajna cijena proizvoda (PC) navedena je za svaki ponuđeni proizvod. U slučaju da se zbog prirode proizvoda prodajna cijena ne može unaprijed utvrditi, prodajna cijena se izračunava na sljedeći način: PK = (troškovi trgovca za nabavu ili proizvodnju proizvoda + trgovačka marža obrtnika) x PDV u zakonom propisan iznos.
  • Troškovi prijevoza, dostave, poštarine i ostali troškovi i naknade navedeni su u poglavlju Uvjeti dostave.
  • prema § 5 par. 1 slovo i) Akt br. 108/2024 Coll., trajanje ugovora je: do isteka jamstvenog roka za predmet ugovora, ako se radi o ugovoru sklopljenom na određeno vrijeme.

4.14 Trgovac se pobrinuo da potrošač prilikom slanja narudžbe izričito potvrdi da je upoznat s obvezom plaćanja cijene. Za slanje narudžbe potrebno je u koraku "pošalji/potvrdi narudžbu" pritisnuti tipku "narudžba s obvezom plaćanja" u kojoj je jasno naznačeno da slanje narudžbe uključuje obvezu kupca za plaćanje cijene.
4.15 Dodatni troškovi i naknade mogu biti uključeni u ukupnu cijenu ako se troškovi i naknade ne mogu odrediti unaprijed.
4.16 Potrošač je dužan snositi troškove povrata robe nakon odustajanja od ugovora prema § 19 par. 1. Zakona br. 108/2024 Zb., a ako potrošač odustane od ugovora sklopljenog na daljinu, i troškove povrata robe, koja se zbog svoje prirode ne može vratiti poštom.
4.17 Potrošač može odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca, čiji je predmet isporuka robe, i prije početka roka za odustanak.
4.18 Potrošač može ostvariti pravo na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca u pisanom obliku ili u obliku zapisa na drugom trajnom mediju, a ako je ugovor sklopljen usmeno, bilo koji jasno formulirana izjava dovoljna je za ostvarivanje prava potrošača na odustanak od ugovora izjava potrošača kojom se izražava volja potrošača da odustane od ugovora (u daljnjem tekstu „obavijest o odustajanju od ugovora“). iz ugovora"). Potrošač može koristiti ogledni obrazac za odustanak od ugovora prema Prilogu br. 2. Zakona br. 108/2024 Coll.
4.19 Rok za odustajanje od ugovora prema § 20 stavci 1 do 3 Zakona br. 108/2024 Coll. smatra se očuvanim ako potrošač obavijesti trgovca o odustajanju od ugovora najkasnije do zadnjeg dana roka.
4.20 U slučaju dvojbe oko dostave, obavijest o odustajanju od ugovora poslana potrošaču smatra se dostavljenom nakon isteka vremena primjerenog korištenom načinu dostave, ako potrošač može dokazati da je obavijest o odustajanju od ugovora poslana potrošaču. iz ugovora poslana je na adresu o kojoj je trgovac obavijestio potrošača u skladu sa § 5. st. 1 slovo b) ili § 15 st. 1 slovo a) do c) Zakona br. 108/2024 Zb., ili na drugu adresu koju je trgovac obavijestio potrošača nakon sklapanja ugovora. Obavijest o odustajanju od ugovora smatra se uručenom na dan kada je otpremljena trgovcu na adresu iz prve rečenice, ako poštanska pošiljka čiji je sadržaj obavijest o odustajanju od ugovora ne može dostaviti trgovcu iz razloga prema § 34, stavak 3, slov a, b, d, akt br. 324/2011 Zb. o poštanskim uslugama kako je kasnije izmijenjen. propisi.
4.21 Trgovac je dužan potrošaču dostaviti potvrdu o njenoj dostavi na trajnom mediju odmah nakon dostave obavijesti o odustajanju od ugovora, ako je potrošač odustao od ugovora korištenjem posebne funkcije ili obrasca za odustanak od ugovora. , koji su dostupni u online sučelju trgovca.
4.22 Potrošač može odustati od ugovora samo u vezi s određenim proizvodom ili proizvodima, ako je trgovac isporučio ili osigurao više proizvoda na temelju ugovora na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija trgovca.
4.23 Učinci odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca također se primjenjuju na svaki dodatni ugovor uz ugovor od kojeg je potrošač odustao; ovo ne vrijedi ako se strane izričito dogovore o daljnjem trajanju dopunskog ugovora.
4.24 Dopunski ugovor prema prethodnoj točki je svaki ugovor o isporuci ili pružanju drugog proizvoda koji je vezan uz predmet ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija trgovca, neovisno o tome je li proizvod isporučuje ili daje trgovac ili druga osoba na temelju ugovora s trgovcem.
4.25 Trgovac ili druga osoba može, u vezi s raskidom dopunskog ugovora prema § 20. stavku 11. Zakona br. 108/2024 Coll. zahtijevati od potrošača samo plaćanje troškova prema § 21 par. 3. i 5. i § 22. st. 3. Zakona br. 108/2024 Coll.
4.26 Potrošač snosi teret dokazivanja za korištenje prava na odustanak od ugovora.

5. Uputa o ostvarivanju prava potrošača na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu i od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca

5.1. Pravo na odustanak od ugovora

5.1.1 Potrošač ima pravo odustati od ovog ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od dana kada je potrošač primio proizvod prema § 20 par. 4. Zakona br. 108/2024 Coll. Proizvod se smatra preuzetim od strane potrošača u trenutku kada potrošač ili treća osoba koju on odredi, osim prijevoznika, preuzme sve dijelove naručenog proizvoda ili ako:

  1. proizvodi koje potrošač naruči u jednoj narudžbi isporučuju se odvojeno, u trenutku preuzimanja proizvoda koji je zadnji isporučen,
  2. isporuči proizvod koji se sastoji od više dijelova ili dijelova, u trenutku primitka posljednjeg dijela ili komada,
  3. isporučuje proizvod u više navrata tijekom određenog vremenskog razdoblja, u trenutku preuzimanja prvog proizvoda.

5.1.2 Rok za odustanak od ugovora istječe nakon 14 dana od dana kada potrošač ili treća osoba koju on odredi osim prijevoznika preuzme robu.
5.1.3 Prilikom korištenja prava na odustajanje od ugovora, potrošač obavještava trgovca o svojoj odluci da odustaje od ovog ugovora jasnom izjavom (na primjer, pismom poslanim poštom ili e-poštom) na adresu: Lacnepostreky sro , Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava, ID: 51 474 751, telefon: +421 915 420 295 , e-mail: kontakt@lacnepostreky.sk

U tu svrhu potrošač može koristiti i predan ili poslan ogledni obrazac za odustanak od ugovora, ali njegovo korištenje nije obvezno.
5.1.4 Potrošač može ispuniti i poslati uzorak obrasca za odustajanje od ugovora ili bilo koju drugu jasnu izjavu o odustajanju od ugovora elektroničkim putem putem internetske stranice trgovca: www.lacnepostreky.sk mogućnost prihvaćanja odustajanja od ugovora to će mu biti potvrđeno bez odgađanja na trajnom mediju (primjerice e-mailom).
5.1.5 Razdoblje za odustajanje od ugovora se čuva ako potrošač pošalje obavijest o ostvarivanju prava na odustanak od ugovora prije isteka roka za odustajanje.
5.2. Prava i obveze potrošača nakon odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu i ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca

5.2.1 Potrošač je dužan u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija prema § 19 st. 1 Zakona br. 108/2024 Coll. vratiti robu ili je predati trgovcu ili osobi koju je trgovac odredio da primi robu; ovo ne vrijedi ako trgovac predlaže osobno preuzimanje robe ili preko osobe koju on odredi. Smatra se da je rok iz prve rečenice poštivan ako potrošač robu pošalje trgovcu najkasnije do posljednjeg dana roka.

5.2.2 Potrošač ima pravo odbiti povrat robe koju je stekao na temelju ugovora sklopljenog prilikom nenaručenog posjeta, na rasprodaji ili u vezi s njom, sve dok trgovac potrošaču ne vrati plaćenu cijenu.

5.2.3 Prilikom odustajanja od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca prema § 19 par. 1 Zakona br. 108/2024 Coll. potrošač snosi samo troškove povrata robe trgovcu ili osobi koju je trgovac odredio za preuzimanje robe; ovo se ne primjenjuje ako je trgovac pristao sam snositi troškove ili ako trgovac nije ispunio obvezu informiranja prema § 15 par. 1 slovo g) Zakon br. 108/2024 Zb.

5.2.4 Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, do koje je došlo kao posljedica rukovanja robom, a koje je izvan okvira postupanja potrebnog za utvrđivanje svojstava i funkcionalnosti robe.

5.2.5 Potrošač je dužan platiti trgovcu cijenu za stvarno pruženu izvedbu do datuma dostave obavijesti o odustajanju od ugovora, ako potrošač prema § 19 par. 1 Zakona br. 108/2024 Coll. odustane od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija trgovca, čiji je predmet pružanje usluge, opskrba vodom koja nije u prodaji u ograničenoj količini ili u određenoj količini ili opskrbu toplinskom energijom, a prije početka pružanja izvedbe dao je izričitu suglasnost prema § 17 st. 10 slova c) Zakon br. 108/2024 Zb. Cijena za stvarno pruženu izvedbu obračunava se razmjerno na temelju ukupne cijene ugovorene u ugovoru.

5.2.6 Potrošač od korištenja prava na odustanak od ugovora sklopljenog na daljinu ili od ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca prema § 19 par. 1 Zakona br. 108/2024 Coll. ne proizlaze osim obveza prema § 21 stavci 1, 3 do 5 Zakona br. 108/2024 Coll. i obvezu plaćanja dodatnih troškova prema § 22 par. 3. Zakona br. 108/2024 Coll. bez dodatnih obaveza ili troškova.

5.3. Prava i obveze trgovca nakon odustajanja potrošača od ugovora sklopljenog na daljinu
te iz ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca

5.3.1 Trgovac je dužan vratiti potrošaču sva plaćanja primljena od njega na temelju ili u vezi s ugovorom sklopljenim na daljinu, ugovorom sklopljenim izvan poslovnih prostorija trgovca ili uz dodatni ugovor, uključujući troškove otpreme, dostave , poštarinu i ostale troškove i naknade.

5.3.2 Trgovac je dužan vratiti sva plaćanja potrošaču prema § 22 stavak 1 Zakona br. 108/2024 Coll. u mjeri koja odgovara odustanku od ugovora, ako potrošač nije odustao od cijelog ugovora sklopljenog na daljinu ili od cijelog ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca. Trgovac ne može potrošaču naplatiti dodatne troškove slanja, dostave, poštarine i druge troškove i naknade.

5.3.3. Trgovac nije dužan nadoknaditi potrošaču dodatne troškove ako je potrošač izričito odabrao drugačiji način dostave od uobičajenog najjeftinijeg načina dostave koji nudi trgovac. Dodatni troškovi podrazumijevaju razliku između cijene dostave po izboru potrošača i cijene najjeftinijeg uobičajenog načina dostave koji nudi trgovac.

5.3.4 Trgovac ne može od potrošača zahtijevati plaćanje troškova za

a) pružanje usluge, isporuka vode koja nije za prodaju u ograničenoj količini ili u određenoj količini, ili za isporuku topline tijekom isteka roka za odustanak od ugovora prema § 20. st. 1. do 3. Zakona br. 108/2024 Coll. bez obzira na opseg pružene izvedbe, ako

1. trgovac potrošaču nije pružio informacije prema § 15. st. 1 slovo f) ili slovo h), Zakon br. 108/2024 Zb. ili

2. potrošač trgovcu nije dao izričitu suglasnost za početak pružanja usluge ili opskrbe vodom ili toplinom prema § 17 st. 10 slova c), Zakon br. 108/2024 Zb.

b) potpunu ili djelomičnu isporuku digitalnog sadržaja koji trgovac isporučuje na drugi način osim na fizičkom mediju, ako

1. potrošač trgovcu nije dao izričitu suglasnost za početak isporuke digitalnog sadržaja prema § 17 par. 10 slova c), Zakon br. 108/2024 Zb.

2. potrošač nije izjavio da je propisno obaviješten da davanjem suglasnosti prema točki 1. gubi pravo na odustanak od ugovora ili

3. trgovac potrošaču nije dostavio potvrdu prema § 17. st. 12 slova b) ili par. 13 slova b) Zakon br. 108/2024 Zb.

5.3.5 Trgovac nije dužan vratiti plaćanja potrošaču u skladu sa § 22 stavak 1 Zakona br. 108/2024 Coll. prije nego što mu je roba isporučena ili dok potrošač ne dokaže da je robu vratio trgovcu, osim ako trgovac predloži da robu preuzme osobno ili preko osobe koju on odredi.
5.3.6 Trgovac je dužan vratiti plaćanja potrošaču prema § 22 stavak 1 Zakona br. 108/2024 Coll. na isti način na koji je potrošač koristio svoje plaćanje; to ne utječe na pravo trgovca da s potrošačem dogovori drugi način plaćanja, ako se potrošaču neće naplatiti nikakva naknada u vezi s plaćanjem.
5.3.7 Trgovac je dužan osigurati preuzimanje robe o vlastitom trošku u roku prema § 22 stavak 1, Zakon br. 108/2024 Coll. ako je na temelju ugovora sklopljenog izvan prostorija trgovca roba u trenutku sklapanja ugovora isporučena na dom potrošača, a uzimajući u obzir prirodu robe, nije moguće poslati robu natrag trgovcu poštom.
5.3.8 Jednostrani prijeboj potraživanja trgovca i potrošača proizašla iz odustajanja od ugovora prema § 19 par. 1, Zakon br. 108/2024 Zb. nije zakonski dopušteno.
5.3.9 Odjeljak 852m par. 3, 5 do 8 Građanskog zakonika.

6. Predmet ugovora

6.1. Predmet ugovora su samo artikli robe izričito navedeni u kupoprodajnom ugovoru – narudžbi. Količina, dimenzije, svojstva, cijene i drugi podaci sadržani na web stranici trgovca su obvezujući podaci.
6.2. Trgovac se obvezuje isporučiti kupcima:

  • proizvod bez nedostataka u skladu sa specifikacijom ili svojstvima uobičajenim za tu vrstu robe,
  • proizvod u skladu sa standardima, propisima i propisima važećim na području Republike Slovačke.

6.3 Zahtjevi za prodani proizvod
6.3.1 Prema kategoriji, prodani proizvod mora biti u skladu sa sljedećim:

  1. odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti definiranoj u ugovoru,
  2. odgovara određenoj namjeni s kojom je kupac bio upoznat najkasnije prilikom sklapanja ugovora,
  3. odlikuje se sposobnošću obavljanja poslova definiranih u ugovoru s obzirom na njegovu svrhu,
  4. karakterizirana je ugovorom definiranom sposobnošću funkcioniranja s hardverom ili softverom s kojim se predmet iste vrste uobičajeno koristi, bez potrebe mijenjanja prodane stvari, hardvera ili softvera („kompatibilnost“), te ugovorom definiranom sposobnošću da funkcionirati s hardverom ili softverom drugačijim od onih s kojima se obično koristi proizvod iste vrste ("interoperabilnost")
  5. karakteriziraju i druge značajke definirane u ugovoru,
  6. isporučuje se sa svom dodatnom opremom definiranom u ugovoru,
  7. isporučuje se s uputama za uporabu, uključujući upute za sastavljanje i ugradnju kako je definirano u ugovoru, i
  8. ažuriranja definirana u ugovoru, ako se radi o predmetu s digitalnim elementima, te općim zahtjevima ako:

1) prikladan za sve namjene za koje se predmet iste vrste inače koristi, uzimajući u obzir osobito zakonske propise, tehničke standarde ili kodekse ponašanja koji vrijede za odgovarajuću industriju, ako tehnički standardi nisu izrađeni,
2) odgovara opisu i kvaliteti uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
3) isporučuje se s priborom, pakiranjem i uputama, uključujući upute za montažu i ugradnju, koje kupac može razumno očekivati, i
4) isporučuje se u količini, kvaliteti i značajkama, uključujući funkcionalnost, kompatibilnost, sigurnost i sposobnost održavanja svoje funkcionalnosti i performansi pri normalnoj uporabi ("životni vijek"), koje su uobičajene za proizvod iste vrste i koje kupac može razumno očekivati ​​zbog prirode prodanog proizvoda i uzimajući u obzir bilo kakvu javnu izjavu prodavatelja ili druge osobe u istom opskrbnom lancu, uključujući proizvođača, ili u njihovo ime, osobito prilikom promidžbe artikla ili na njegovoj etiketi; proizvođačem se smatra proizvođač artikla, uvoznik artikla na tržište Europske unije iz treće zemlje ili druga osoba koja se identificira kao proizvođač stavljanjem svog imena, žiga ili drugog znaka raspoznavanja na artikl.

6.3.2 Prema § 615 par. 2. OZ-a, s izmjenama i dopunama, proizvod ne mora udovoljavati općim uvjetima, ako je trgovac prilikom sklapanja ugovora izričito obavijestio kupca da određeno svojstvo stvari ne odgovara općim uvjetima, a kupac je kupcu izričito priopćio da određeno svojstvo stvari ne odgovara općim uvjetima. izričito i posebno pristao na nepoštivanje.

7. Način sklapanja kupoprodajnog ugovora

7.1 Ugovor je sklopljen nakon obvezujućeg prihvaćanja narudžbe kupca od strane trgovca putem dogovorene elektroničke komunikacije i potvrde trgovca kupcu o prihvaćanju narudžbe, nakon prethodnog prihvaćanja narudžbe od strane kupca označenog kao "potvrda narudžbe ".
7.2. Obvezujući prihvat narudžbe sadrži podatke o nazivu i specifikaciji proizvoda čija je prodaja predmet kupoprodajnog ugovora, daljnje podatke o cijeni proizvoda, naziv i podatke o mjestu gdje se proizvod nalazi. dostaviti i podatke o cijeni, uvjetima, načinu i datumu prijevoza proizvoda na dogovoreno mjesto dostave ili druge podatke.

8. Uvjeti isporuke i plaćanja

8.1 Naknade za dostavu proizvoda su sljedeće:

  • Dostavnom službom DPD / GLS / Packeta / SPS Kurir za paket težine do 5 kg uključujući: 3,49 EUR
  • Dostavnom službom DPD / GLS / Packeta / SPS Kurir za težinu paketa od 5,01 kg do uključivo 10 kg: 3,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / GLS / Packeta / SPS Kurir za težinu paketa od 10,01 kg do uključivo 20 kg: 4,50 EUR
  • Dostavnom službom DPD / GLS / Packeta / SPS Kurir za težinu paketa od 20,01 kg do uključivo 30 kg: 4,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / GLS / Packeta / SPS Kurir za težinu paketa od 30,01 kg do uključivo 56 kg: 9,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packeta Courier za težinu paketa do uključujući 84 kg: 12,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packeta Courier za težinu paketa od 84,01 kg do uključivo 112 kg: 17,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packet Courier za težinu paketa od 112,01 kg do uključivo 140 kg: 21,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packeta Courier za težinu paketa od 140,01 kg do uključivo 168 kg: 25,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packet Courier za težinu paketa od 168,01 kg do uključivo 196 kg: 30,99 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packet Courier za težinu paketa od 196,01 kg do uključivo 224 kg: 35,29 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packet Courier za težinu paketa od 224,01 kg do uključivo 700 kg: 43,00 EUR
  • Dostavnom službom DPD / Packet Courier za težinu paketa od 700,01 kg do uključivo 1400 kg: 86,00 EUR
  • Pošta za paket težine do 5 kg uključuje: 2,49 EUR
  • Pošta za težinu paketa od 5 kg do uključivo 14 kg: 3,59 EUR
  • Preuzimanje kurirom DPD-a za težinu paketa do 5 kg uključuje: 2,99 EUR
  • Preuzimanje kurirom DPD-a za težinu paketa od 5 kg do uključivo 19 kg: 3,49 EUR
  • Osobno preuzimanje (točka preuzimanja: Brnianska 2343, 911 05 Trenčín), bez ograničenja težine: 0,00 EUR

8.2 Ove naknade će se dodati automatski kada je narudžba potvrđena, a kupac ih može jasno vidjeti na popisu/pregledu narudžbe prije slanja.
8.3 Cijena dostave proizvoda vrijedi unutar teritorija Republike Slovačke. Kod slanja u inozemstvo troškovi dostave obračunavaju se pojedinačno na temelju ugovora o cijeni dostave izvan teritorija Republike Slovačke.
8.4 Kupac je dužan platiti prodavatelju kupoprodajnu cijenu proizvoda ugovorenu kupoprodajnim ugovorom u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora, uključujući i troškove dostave robe prema Zakonu. br. 18/1996 zbir. kako je izmijenjeno u obliku:

  • u gotovini, direktno kuriru,
  • bezgotovinskom uplatom na račun prodavatelja,
  • online platna kartica,
  • osobno u gotovini, platnom karticom,
  • putem VIAMO-a (na broj telefona primatelja 0907 984 566.

8.5 U slučaju da kupac kupoprodajnu cijenu uplati trgovcu bezgotovinskom virmanom, danom uplate smatra se dan kada je cjelokupna kupoprodajna cijena uplaćena na račun prodavatelja IBAN: SK32 8330 0000 0025 0142 1355, VS: broj narudžbe.
8.6 Kupac je dužan platiti trgovcu kupoprodajnu cijenu za ugovoreni proizvod u roku iz kupoprodajnog ugovora, a najkasnije prilikom preuzimanja proizvoda.
8.7 Kupoprodajna cijena smatrat će se plaćenom uplatom cjelokupne kupoprodajne cijene na račun trgovca, u slučaju plaćanja virmanom na račun trgovca ili uplatom gotovine dostavljaču.
8.8 U slučaju da kupac trgovcu plati kupoprodajnu cijenu za proizvod dogovorenu u kupoprodajnom ugovoru, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i zahtijevati povrat kupoprodajne cijene samo u skladu s važećim zakonskim propisima Slovačka Republika.
8.9 U slučaju da kupac ne isplati trgovcu cjelokupnu kupoprodajnu cijenu prilikom preuzimanja proizvoda, ugovorne strane su se sporazumjele da trgovac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i zahtijevati od kupca naknadu troškova učinjenih naručivanjem proizvoda. i isporuku neplaćenog proizvoda.
8.10 Troškovi vezani uz dostavu nisu uključeni u nabavnu cijenu proizvoda, te trgovac nije dužan kupcu pružiti te usluge.
8.11 Cijene proizvoda navedene na web stranici trgovca vrijede u trenutku narudžbe proizvoda. Cijene navedene u tiskanom cjeniku trgovca vrijede do izdavanja novog cjenika.
8.12 Trgovac zadržava vlasništvo nad proizvodom do pune isplate kupoprodajne cijene.
8.13 Kupoprodajni dokument izdan na temelju kupoprodajnog ugovora između trgovca i kupca također je porezni dokument.
8.14 Prihvaćanje proizvoda od strane kupca općenito je moguće tek nakon pune uplate, osim ako nije drugačije dogovoreno.
8.15 Cijena prijevoza proizvoda dodaje se cijeni proizvoda, kao što je gore navedeno u članku 8.
8.16 Proizvodi se prodaju prema prikazanim uzorcima, katalozima ili trgovčeve knjige s uzorcima koje se nalaze na trgovčevom web mjestu za e-trgovinu.
8.17 Osim ako se trgovac i potrošač drugačije ne dogovore, trgovac se obvezuje isporučiti ili osigurati proizvod potrošaču u roku od 30 dana od potvrde narudžbe.
8.18 Kupac preuzima proizvod na mjestu navedenom u trgovčevom prihvaćanju narudžbe kupca.
8.19 Mjesto isporuke proizvoda je mjesto koje je prodavatelj naveo u prihvaćanju narudžbe, osim ako se ugovorne strane drugačije ne dogovore u kupoprodajnom ugovoru.
8.20 U slučaju da trgovac dostavi proizvod kupcu na mjesto koje je kupac naveo u kupoprodajnom ugovoru, kupac preuzima proizvod osobno ili osigurava da proizvod preuzme osoba koju on ovlasti u slučaju njegovog odsutnosti radi preuzimanja proizvoda navedenog u kupoprodajnom ugovoru te potpisuje zapisnik o primopredaji proizvoda. Treća osoba ovlaštena za preuzimanje proizvoda navedena u kupoprodajnom ugovoru dužna je trgovcu (ili dostavljaču) dostaviti original ili presliku kupoprodajnog ugovora i dokaz o uplati proizvoda (ukoliko je uplata izvršena prije isporuke proizvoda). i pismenu punomoć. Ako će zbog odsutnosti kupca biti potrebno ponoviti isporuku robe na mjestu navedenom u kupoprodajnom ugovoru, sve nastale troškove snosi kupac, a posebice ponovnu dostavu proizvoda na mjesto navedeno u kupoprodajnom ugovoru. Proizvod se smatra isporučenim u trenutku dostave proizvoda na adresu navedenu u obvezujućem prihvaćanju narudžbe, a preuzetim u trenutku fizičkog preuzimanja proizvoda od strane kupca, odnosno. od strane ovlaštenog predstavnika ili odbijanjem preuzimanja proizvoda, što prijevoznik naznači u zapisniku o primopredaji proizvoda.

9. Stjecanje vlasništva i prijelaz rizika oštećenja robe

Vlasništvo nad prodanim proizvodom i rizik od slučajnog oštećenja, slučajnog kvara i gubitka proizvoda prelaze na kupca u trenutku isporuke.

10. Autorska prava

Autorska prava regulirana su Zakonom br. 185/2015 Zb. o autorskim pravima, s izmjenama i dopunama.

11. Odgovornost za nedostatke

11.1 Nedostaci prodanog proizvoda

Prodani proizvod ima nedostatke ako nije u skladu sa zahtjevima prema § 615 Građanskog zakonika s izmjenama i dopunama. propisima ili ako njegova uporaba sprječava ili ograničava prava trećih strana, uključujući prava intelektualnog vlasništva.

11.2 Odgovornost za nedostatke
11.2.1 Trgovac je odgovoran za svaki nedostatak koji prodani proizvod ima u trenutku isporuke i koji se očituje u roku od dvije godine od isporuke proizvoda.
11.2.2 Ako je predmet kupnje proizvod s digitalnim elementima, u kojem se digitalni sadržaj isporučuje ili digitalna usluga pruža kontinuirano tijekom dogovorenog razdoblja, trgovac je odgovoran za svaki nedostatak digitalnog sadržaja. ili digitalne usluge koja se javlja ili manifestira tijekom cijelog ugovorenog razdoblja, a najmanje u roku od dvije godine od isporuke stvari s digitalnim elementima.
11.2.3 U slučaju rabljenog proizvoda, ugovorne strane su dogovorile kraći rok odgovornosti trgovca. Odgovornost trgovca je godinu i jedan dan od isporuke proizvoda.
11.2.4 Trgovac je odgovoran za kvar koji je nastao neispravnom montažom ili instalacijom proizvoda, digitalnog sadržaja ili digitalne usluge, ako

a) montaža ili instalacija bili su dio kupoprodajnog ugovora i izvršeni su od strane trgovca ili pod njegovom odgovornošću, ili

b) montažu ili instalaciju, koju je trebao izvršiti kupac, kupac je izvršio neispravno zbog nedostataka u uputama za montažu ili instalaciju koje mu je dostavio trgovac ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

11.2.5 Trgovac nije odgovoran za kvar proizvoda s digitalnim elementima, koji je uzrokovan isključivo neinstalacijom ažuriranja prema § 617 par. 3. Građanskog zakonika s naknadnim izmjenama i dopunama. propisima, ako kupac nije instalirao ažuriranje u razumnom roku nakon isporuke i

a) trgovac je obavijestio kupca o dostupnosti ažuriranja i posljedicama neinstaliranja, a

b) neinstalacija ili netočna instalacija ažuriranja od strane kupca nije uzrokovana nedostacima u priloženim uputama za instalaciju.

11.3. Teret dokazivanja
11.3.1 Ako se nedostatak očituje prije isteka roka prema § 619 par. 1 do 3, Občianskeho. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen. propisima, pretpostavlja se da je riječ o nedostatku koji je proizvod već imao u trenutku isporuke. Ovo ne vrijedi ako se dokaže suprotno ili ako je ova pretpostavka nekompatibilna s prirodom proizvoda ili nedostatkom.
11.3.2 Ako je predmet kupnje proizvod s digitalnim elementima, u kojem se digitalni sadržaj isporučuje ili digitalna usluga pruža kontinuirano tijekom ugovorenog razdoblja, trgovac snosi teret dokazivanja da digitalni sadržaj je isporučen ili je digitalna usluga pružena bez nedostataka tijekom razdoblja prema § 619 par. 2. Građanski zakonik s naknadnim izmjenama i dopunama. propisi.

11.4 Prava od odgovornosti za nedostatke
11.4.1 Ako je trgovac odgovoran za nedostatak prodanog proizvoda, kupac ima pravo otkloniti nedostatak popravkom ili zamjenom (§ 623 Građanskog zakonika s izmjenama i dopunama), pravo na odgovarajući popust od kupovne cijene ili pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora (§ 624 Građanskog zakonika s izmjenama i dopunama).
11.4.2 Kupac može odbiti platiti kupoprodajnu cijenu ili njezin dio dok trgovac ne ispuni svoje obveze koje proizlaze iz odgovornosti za nedostatke, osim ako je kupac u zakašnjenju s plaćanjem kupoprodajne cijene ili njezinog dijela u trenutku kada je nedostatak je istaknuto. Kupac je dužan platiti kupoprodajnu cijenu bez nepotrebnog odgađanja nakon što trgovac ispuni svoje obveze.
11.4.3 Kupac može ostvarivati ​​prava iz odgovornosti za nedostatke, uključujući pravo na odbijanje plaćanja kupoprodajne cijene ili njenog dijela, sve dok trgovac ne ispuni obveze koje proizlaze iz odgovornosti za nedostatke, osim ako kupac kasni s plaćanjem kupovnu cijenu u trenutku ukazivanja na nedostatak ili njegov dio, samo ako se žalio na nedostatak u roku od dva mjeseca od otkrića nedostatka, najkasnije do isteka roka prema § 619 par. 1 do 3, Obc. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen. propisi. Odredba § 509 Civil Kodeks Kodeksa s izmjenama i dopunama propisi se primjenjuju na jednak način.
11.4.4 Ostvarivanje prava iz odgovornosti za nedostatke ne isključuje pravo kupca na naknadu štete uzrokovane nedostatkom.

11.5 Zahtjev za nedostatak
11.5.1 Nedostatak se može istaknuti u bilo kojem poslovnom objektu trgovca, kod druge osobe o kojoj je trgovac obavijestio kupca prije sklapanja ugovora ili prije slanja narudžbe ili putem daljinske komunikacije na adresi sjedišta ili mjestu poslovanja trgovca ili na drugoj adresi o kojoj je trgovac obavijestio kupca prilikom sklapanja ugovora ili nakon sklapanja ugovora.
11.5.2 Ako se kupac žalio na nedostatak poštanske pošiljke koju je trgovac odbio primiti, smatra se da je pošiljka uručena na dan odbijanja.
11.5.3 Trgovac će kupcu dostaviti pisanu potvrdu o nedostatku odmah nakon što je kupac ukazao na nedostatak. U potvrdi prigovora o nedostatku, trgovac će navesti rok u kojem je nedostatak u skladu sa § 507 par. 1. Općina Kodeksa kako je kasnije izmijenjen. propisi će biti uklonjeni. Rok najavljen prema prethodnoj rečenici ne smije biti dulji od 30 dana od dana ukazivanja na nedostatak, ako duži rok nije opravdan objektivnim razlogom na koji prodavatelj ne može utjecati.
11.5.4 Ako trgovac odbije odgovornost za nedostatke, pismeno će obavijestiti kupca o razlozima odbijanja. Ako kupac vještačenjem ili stručnim mišljenjem ovlaštene osobe, ovlaštene osobe ili obaviještene osobe dokaže odgovornost trgovca za nedostatak, može opetovano ukazivati ​​na nedostatak i trgovac ne može odbiti odgovornost za nedostatak; za opetovanu kritiku nedostatka, § 621 par. 3. Općina Kodeksa kako je kasnije izmijenjen. ne odnosi se na propise. § 509 par. 2, Općina Kodeksa kako je kasnije izmijenjen. propisi.
11.5.5 Ako je trgovac prije sklapanja ugovora ili, ako je ugovor sklopljen na temelju narudžbe kupca, prije slanja narudžbe, obavijestio kupca da nedostatke može okriviti i druga osoba, radnje ili propusti te osobe smatraju se u svrhu odgovornosti za nedostatke radnjama ili propustima trgovca.

11.6. Uklanjanje kvara
11.6.1 Kupac ima pravo odlučiti ukloniti nedostatak zamjenom proizvoda ili popravkom proizvoda. Kupac ne može odabrati način otklanjanja nedostatka koji nije moguć ili bi u odnosu na drugi način otklanjanja nedostatka trgovcu prouzročio nesrazmjerne troškove, uzimajući u obzir sve okolnosti, a posebice vrijednost koju bi proizvod imao bez nedostatka, težinu nedostatka i činjenicu da li bi drugi način otklanjanja nedostatka kupcu prouzročio znatne poteškoće.
11.6.2 Trgovac može odbiti ukloniti nedostatak ako popravak ili zamjena nisu mogući, ili ako bi to zahtijevalo nerazumne troškove uzimajući u obzir sve okolnosti, uključujući okolnosti prema kojima kupac ne može odabrati način uklanjanja nedostatka, koji nije moguć ili koji bi u odnosu na drugi način otklanjanja nedostatka prodavatelju prouzročio nesrazmjerne troškove, uzimajući u obzir sve okolnosti, a posebno vrijednost koju bi stvar imala bez nedostatka, ozbiljnost nedostatka i je li drugi način otklanjanja nedostatka način uklanjanja kvara bi uzrokovao značajne poteškoće za kupca.
11.6.3 Trgovac će popraviti ili zamijeniti proizvod u razumnom roku (§ 507 par. 1 Građanskog zakonika, s izmjenama i dopunama) nakon što je kupac ukazao na nedostatak, besplatno, o vlastitom trošku i bez nanošenje ozbiljnih poteškoća kupcu s obzirom na prirodu stvari i svrhu za koju je kupac stvar tražio.
11.6.4 U svrhu popravka ili zamjene, kupac predaje ili stavlja proizvod na raspolaganje trgovcu ili osobi prema § 622 par. 5. Općina Kodeksa kako je kasnije izmijenjen. propisi. Troškove preuzimanja artikla snosi trgovac.
11.6.5 Trgovac će isporučiti popravljeni proizvod ili zamjenski proizvod kupcu o svom trošku na isti ili sličan način na koji je kupac isporučio proizvod s nedostatkom, osim ako se strane drugačije ne dogovore. Ako kupac ne preuzme proizvod u roku od šest mjeseci od dana kada je trebao preuzeti, trgovac može proizvod prodati. Ukoliko se radi o proizvodu veće vrijednosti, trgovac će kupca unaprijed obavijestiti o namjeravanoj prodaji i dati mu razuman dodatni rok za preuzimanje proizvoda. Trgovac će kupcu odmah nakon prodaje isplatiti prihod od prodaje proizvoda, nakon odbitka troškova koje je namjenski potrošio na njegovo skladištenje i prodaju, ako kupac ostvari pravo na udio u prihodu u razumnom roku određenom od strane trgovca u obavijesti o namjeravanoj prodaji proizvoda. Trgovac može o svom trošku uništiti proizvod ako isti nije uspio prodati ili ako očekivani prihod od prodaje neće biti dostatan za pokriće troškova koje je trgovac namjenski potrošio na skladištenje proizvoda i troškova koje bi trgovac neizbježno imao potrošiti na njegovu prodaju.
11.6.6 Prilikom otklanjanja kvara trgovac je dužan osigurati uklanjanje proizvoda i ugradnju popravljenog proizvoda ili zamjenskog proizvoda, ako zamjena ili popravak zahtijeva uklanjanje neispravnog proizvoda koji je ugrađen u skladu s njegovom prirodom i svrhu prije nego što je nedostatak postao očit. Trgovac i kupac mogu se dogovoriti da će odvoz artikla i ugradnju popravljenog ili zamjenskog proizvoda osigurati kupac o trošku i riziku trgovca.
11.6.7 Prilikom otklanjanja kvara zamjenom proizvoda, trgovac nema pravo na naknadu štete nastale normalnim trošenjem proizvoda i na naknadu za normalnu uporabu proizvoda prije njegove zamjene.
11.6.8. Trgovac je odgovoran za nedostatke zamjenskog proizvoda prema § 619, Građanskog zakonika. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisi.

11.7 Popust na kupoprodajnu cijenu i odustanak od ugovora
11.7.1. Kupac ima pravo na razumni popust od kupoprodajne cijene ili se može povući iz kupoprodajnog ugovora čak i bez davanja dodatnog razumnog roka prema § 517 par. 1. Općina Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisima ako:

a) trgovac nije popravio ili zamijenio proizvod,

b) trgovac nije popravio ili zamijenio proizvod, u skladu sa § 623 par. 4. i 6. Obc. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisi,

c) trgovac je odbio ukloniti nedostatak prema § 623 par. 2. Općina Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisi,

d) proizvod ima isti nedostatak unatoč popravku ili zamjeni proizvoda,

e) kvar je tako ozbiljne prirode da opravdava trenutačni popust na kupoprodajnu cijenu ili povlačenje iz kupoprodajnog ugovora, ili

f) trgovac je izjavio ili je iz okolnosti jasno da neće otkloniti nedostatak u razumnom roku ili bez izazivanja ozbiljnih poteškoća za kupca.

11.7.2 Prilikom procjene prava kupca na popust od kupoprodajne cijene ili povlačenja iz kupoprodajnog ugovora prema §624, stavak 1 slovo d) i e) Općinski. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisa, uzet će se u obzir sve okolnosti, posebice vrsta i vrijednost proizvoda, priroda i ozbiljnost nedostatka te mogućnost objektivnog traženja od kupca da vjeruje u sposobnost trgovca da otkloni nedostatak.
11.7.3 Popust od nabavne cijene mora biti razmjeran razlici između vrijednosti prodanog proizvoda i vrijednosti koju bi proizvod imao da je bez nedostataka.
11.7.4 Kupac ne može odustati od kupoprodajnog ugovora prema § 624, stavak 1, Građanskog zakonika. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisa, ako je kupac sudjelovao u nastanku nedostatka ili ako je nedostatak neznatan. Trgovac snosi teret dokazivanja da je kupac sudjelovao u nastanku nedostatka i da je nedostatak neznatan.
11.7.5 Ako se ugovor odnosi na kupnju više proizvoda, kupac može od njega odustati samo u odnosu na proizvod s nedostatkom. U odnosu na druge proizvode, može odustati od ugovora samo ako se ne može razumno očekivati ​​da će biti zainteresiran zadržati druge proizvode bez proizvoda s nedostatkom.
11.7.6 Nakon odustajanja od ugovora ili njegovog dijela, kupac vraća proizvod trgovcu o trošku trgovca. Trgovac će osigurati uklanjanje proizvoda koji je ugrađen u skladu s njegovom prirodom i namjenom prije nego što je nedostatak postao vidljiv. Ako trgovac ne ukloni proizvod u razumnom roku, kupac može organizirati uklanjanje i dostavu proizvoda prodavatelju o trošku i riziku trgovca.
11.7.7 Nakon odustajanja od ugovora, trgovac je dužan kupcu vratiti kupovnu cijenu najkasnije u roku od 14 dana od dana povrata proizvoda trgovcu ili nakon što dokaže da je kupac poslao proizvod trgovcu, što god se dogodi. prvi.
11.7.8 Trgovac će kupcu vratiti kupovnu cijenu ili mu isplatiti popust od kupoprodajne cijene na isti način na koji je kupac platio kupovnu cijenu, ako kupac izričito ne pristane na drugi način plaćanja. Sve troškove vezane uz plaćanje snosi trgovac.
11.7.9 Trgovac nema pravo na naknadu štete nastale normalnim trošenjem proizvoda i na naknadu za normalnu uporabu proizvoda prije odstupanja od kupoprodajnog ugovora.

11.8. Jamstvo potrošača
11.8.1 Proizvođač ili trgovac može kupcu dati potrošačko jamstvo, kojim se obvezuje vratiti kupcu kupovnu cijenu, zamijeniti ili popraviti prodani proizvod ili osigurati njegovo održavanje izvan okvira prava iz odgovornosti za nedostatke. Kupac ima pravo zahtijevati ispunjenje potrošačkog jamstva od proizvođača ili trgovca koji je dao potrošačko jamstvo pod uvjetima navedenim u jamstvenom pismu ili u povezanom oglasu dostupnom u trenutku sklapanja kupoprodajnog ugovora ili prije njegovog sklapanja.
11.8.2 Ako proizvođač nudi potrošačko jamstvo za cijeli životni vijek artikla, trgovac ima pravo ukloniti nedostatak tijekom trajanja potrošačkog jamstva prema proizvođaču prema § 623 Građanskog zakonika. Kodeksa kako je kasnije izmijenjen propisima, ako proizvođač u doživotnom jamstvu potrošača nije predvidio povoljnije uvjete.
11.8.3 Proizvođač ili trgovac koji je dao potrošačko jamstvo dužan je kupcu dostaviti jamstveni list na trajnom mediju najkasnije u trenutku isporuke artikla na slovačkom jeziku ili, uz pristanak potrošača, na drugom jeziku . Proizvođač ili trgovac koji je dao potrošačko jamstvo dužan je u jamstvenom pismu na jasan i razumljiv način navesti detalje prema § 502 par. 3. Općina Kodeks Kodeksa s izmjenama i dopunama propisa, uputa da kupac ima prava protiv prodavatelja od odgovornosti za nedostatke prema § 621, građanskog zakonika. Kodeks Kodeksa s izmjenama i dopunama propisima na koje ne utječe potrošačko jamstvo.
11.8.4 Povreda obveze proizvođača ili trgovca koji je dao jamstvo potrošača, prema § 626, stavak 3. Civil. Kodeksa ne utječe na valjanost potrošačkog jamstva.
11.8.5 Ako su uvjeti potrošačkog jamstva u povezanom oglasu povoljniji za kupca od uvjeta prema jamstvenom listu, vrijede uvjeti navedeni u oglasu. Ovo ne vrijedi ako je proizvođač ili trgovac koji je dao potrošačku garanciju, prije sklapanja ugovora s kupcem, uskladio odnosnu reklamu s jamstvenim pismom na isti ili sličan način na koji je reklama napravljena.

12. Završne odredbe

12.1 Trgovac zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i odredbi. Obveza pisane obavijesti o promjenama ovih uvjeta poslovanja ispunjava se njihovim postavljanjem na web stranicu za e-trgovinu trgovca.
12.2 Ako je kupoprodajni ugovor sklopljen u pisanom obliku, svaka njegova izmjena mora biti u pisanom obliku.
12.3 Ugovorne strane su se dogovorile da će se međusobna komunikacija odvijati u obliku elektroničke pošte.
12.4 Odgovarajuće odredbe sljedećih zakona i propisa primjenjuju se na odnose koji nisu regulirani ovim općim uvjetima: Zakon br. 108/2024 Coll. o zaštiti potrošača i izmjenama i dopunama pojedinih zakona, Zakon br. 40/1964 Coll. Građanski zakonik (s izmjenama i dopunama), Zakon br. 22/2004 Coll. o elektroničkoj trgovini i o izmjeni Zakona br. 128/2002 Coll. (kako je izmijenjen).
12.5 Ovi opći uvjeti stupaju na snagu prema kupcu nakon sklapanja kupoprodajnog ugovora.

U Bratislavi, 02.07.2024

Prilog br.1

Obrazac za odustanak od ugovora možete preuzeti ovdje>>